Annons

(0)
  • Säkerhetsstatus

Softonic-recension

En gratis app för Android, av Wolfoo LLC.

Vad är Wolfoo förskola?Wolfoo förskola är en förskolelärandeapp för barn och småbarn. Den är utformad för att hjälpa små barn att utveckla sina kognitiva och kritiska tänkande färdigheter genom barnvänliga och pedagogiska spel.

Varför är Wolfoo förskola - Förskola så pedagogisk?I spelet använder vi olika metoder för att göra inlärningsprocessen rolig och underhållande för barnen. Vi använder enkla men engagerande spel, som gör att barnen vill fortsätta spela. Vi använder också röstberättelse, vilket gör spelet mer interaktivt och roligt för barnen.

Barnen kommer att lära sig hur man ordnar saker i personliga skåp för förvaring, lära sig alfabetet och siffror, former och färger, delta i extra aktiviteter efter lektionen och mycket mer.

Föräldrar, snälla hjälp ditt barn att vara redo med Wolfoo för att uppleva en glad dag på förskolan! Med Wolfoo förskola väntar en rolig och engagerande familjetid på dig och ditt lilla barn!

Finns även på andra plattformar

Program tillgängligt på andra språk

Wolfoo Kindergarten för Android

• Fri

• På Svenska
  • V 2.1.3

(0)
  • Säkerhetsstatus

Användarrecensioner om Wolfoo Kindergarten

Har du provat Wolfoo Kindergarten? Var den första att lämna din åsikt!

Annons

Lagar som rör användningen av denna programvara varierar från land till land. Vi uppmuntrar eller accepterar inte användningen av detta program om det strider mot dessa lagar.